facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Bij Frouke op de koffie

Bij Frouke op de koffie
Adres: Dorpsstraat 31, 3941 JK Doorn, Nederland
Telefoonnummer: 06 21151843
Staat: Utrecht
District: Utrechtse Heuvelrug
Stad: Doorn
Route: Dorpsstraat
Huisnummer: 31
Postcode: 3941 JK


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 08:00–16:30
woensdag: 08:00–16:30
donderdag: 08:00–16:30
vrijdag: 08:00–16:30
zaterdag: 09:00–16:30
zondag: 09:00–16:30

Recensies
Wat een geweldige plek voor een heerlijke verse lunch of ontbijt!nHeerlijke smooties, broodjes, taartjes.nErg vriendelijk en gezellig personeel.nLeuke zitjes binnen en buiten op het leuke terras.n2 uur gratis parkeren met blauwe schijf kan voor de deur of om de hoek bij de Albert Heijn supermarkt 50 meter verderop.
Prima koffie + en goede attente service. Knus koffiehuis met leuke sfeer, aardige keramiek voor kadootjes. Als ik weer eens in de buurt ben, zou ik hier zeker terug keren.
Goede producten, gezellige locatie, maar de eigenaresse snapt bar weinig van gastvrijheid.nnToen ik met mijn gezelschap plaatsnam was het krap - kleine tafeltjes, dicht tegen elkaar aan. Omdat er niemand op de gehele bank naast ons zat had ik mijn tas, jas en telefoon daar compact bij elkaar gelegd. Op een zeer onvriendelijke manier werd er gezegd dat zij ook wel even mijn telefoon aan de kant zou leggen..? Toen ik verbaasd reageerde kwam daar nog een sneer overheen m.b.t. dat ze nou eenmaal klein zijn. Dit terwijl er geen gasten waren die wilden gaan zitten o.i.d. en de bank was nog steeds leeg.nnDaarna voelden wij ons niet meer welkom en zijn snel vertrokken.nJammer, wij komen hier niet meer terug. Ik zie dat er meerdere reviews staan in dezelfde strekking. Ik adviseer eenieder die gastvrij behandeld wil worden een deurtje verder te kijken. Er zijn zat leuke gelegenheden in Doorn waar je in alle rust met telefoon/laptop en/of spelende kinderen en vriendelijke bejegening wat kunt nuttigen.
Super leuk plekje en echt geerlijk gegeten! Ze hebben echt een hele leuke kaart met allerlei soorten thee en koffie en overheerlijke hapjes en lunches. Echter vonden wij de sfeer echt minder. De dame die ons hielp was super vriendelijk en behulpzaam, maar werd op meerdere momenten op haar plek gezet door de leidinggevende. Het was overduidelijk dat de leidinggevende geïrriteerd was naar haar toe. Haar blik sprak boekdelen en ook haar woorden waren op meerdere momenten alles behalve vriendelijk we hadden echt te doen met het personeel, ik zou hier zelf echt heel onzeker en angstig van worden als ik daar als jonge meid zou werken. Wij zouden hier als klanten nooit iets van mee moeten krijgen, maar dit gebeurde vaker dan eens. Ook naar ons toe kwam er af en toe een opmerking, die ik zelf nooit naar mijn klanten zou maken. In alle eerlijkheid leek het alsof de leidinggevende best overliep, haar lontje was erg kort. En dat bepaalde toch behoorlijk de sfeer voor mij.
Twee ervaringen. De eerste heel positief. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Tweede ervaring helaas minder positief. Ik kwam in mijn eentje wat lunchen. Helaas zat het helemaal vol en ik had niet gereserveerd. Pech voor mij, dat snap ik helemaal. Wat ik wel bijzonder vond was dat de twee klanten achter mij, die ook niet gereserveerd hadden, wel een plekje kregen. Ik heb hier een naar gevoel aan over gehouden en zou dus ook niet zo snel meer terugkomen ondanks de eerste positieve ervaring.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid