facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Bed and Breakfast "De Oude Weg"

Bed and Breakfast

Info

Bed and Breakfast De Oude Weg in Hierden

Geschiedenis

Onze tarieven
Tarieven per nacht per kamer
2 personen, incl. ontbijt en toeristenbelasting € 65,00

Route: Zuiderzeestraatweg 116c
Postcode: 3849 AK

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Hotel de Tippe Hotel de Tippe 232 meter Een boerderij omgetoverd tot hotel. Een overnachting in 1 van onze hotelkamers met gr...
Bed & Breakfast  A. Mons-Timmer Bed & Breakfast A. Mons-Timmer 1 km Landelijk gelegen, gemoedelijke sfeer. Op loopafstand van van welnesscentrum De Zwalu...
Hotel Kasteel de Essenburgh Hotel Kasteel de Essenburgh 1 km Vergane glorie op een zeer mooie locatie. Prijs voor 2 nachten incl. ontbijt voor 2 ...
Recensies
Prettige vriendelijke gastvrouw, zeer fijn contact, bijzondere kamer, beetje old time. Maar geweldig vonden we het. Super bed overigens.Hoogtepunten van het hotelMooi uitzicht en Romantisch
Nette kamer en goed ontbijt. Met dank aan de vriendelijke gastvrouw
Zeker fijn na een dagje Zwaluwhoeve ! Goede prijs/kwaliteit verhouding.Kamers: 4/5
Afgelopen weekend hadden ik en mijn vriend een kamer gehuurd, voor een 2 daagse sauna. Na ons heerlijke ontspannen eerste dagje werden we warmlijk ontvangen door de eigenaarresse en liet zevde kamer zien. Deze was voor zien van een eigen toilet en douche wat ik erg prettig vind. De kamer was knus en met leuke brocante meubels ingericht. Na afgesproken hoelaat het ontbijt klaar staat gingen wij heerlijk slapen. Aan het ontbijt wat riant was, aan broodjes en beleg. Gingen we heerlijk na ons 2e dagje sauna wat trouwens ook echt super was wel wat drukker maar dat kwam natuurlijk ook omdat het een zaterdag was. In de avond waren we de stad Harderwijk in gegaan wat een super leuk middenplein heeft, met allemaal terrasjes en winkels. Na een heerlijk hapje gegeten te hebben wilden we nog een wandelingetje maken langs de boulevard alleen was het jammer genoeg te koud voor. De volgende dag hadden we het ontbijt wat later gedaan wat ook helemaal geen probleem was. Nog weer een heerlijk ontbijt gehad. Na het bedanken van de eigenaarresse voor de goeie zorgen gingen wij met een heerlijk rustig weekend weer na huis met tegen zin. Wij komen zeker terug! Groet Lizeth en thomas
Afgelopen weekend heb ik een overnachting geboekt bij de oude weg. Dit is zeer goed bevallen, toen we aankwamen werden we hartelijk ontvangen. De kamer was gezellig, knus, warm en authentiek ook hadden we een eigen douche + wc op de kamer iets wat ik erg waardeer. Voor onze kamer stond een tuinzitje waar we heerlijk hebben gezeten. Het zag er allemaal heel verzorgd en schoon uit. De volgende ochtend hadden we de keus om op de kamer te ontbijten of in de gezamenlijke keuken wij kozen voor het laatste er waren allerlei verschillende soorten broodjes RUIM VOLDOENDE! met een ruime keuze aan beleg. Er was natuurlijk koffie of thee. Dit is zeker een B&B die ik iedereen aanraad, loopafstand van de zwaluwhoeve zelf komen we zeker nog een keer terug.
Een heel erg leuke en gastvrije B&B. De eigenaresse, Hendrikje is vriendelijk en buitengewoon zorgvuldig. De inrichting is bijzonder en smaakvol, zie de foto's op de site van deze B&B. Herinneringen aan het verleden. Heel goed bed en heerlijk ontbijt. Goede douche en toilet. Hangertjes, kast...voldoende loop- en zitruimte. Omgeving heel geschikt om te fietsen. Vlakbij Harderwijk waar aan het Waterfront bij het Dolfinarium in de buurt prima restaurants zijn. Een van de uitgebreidste sauna's van Nederland om de hoek. Zeer aan te bevelen.
3 Tops: Gastvrije ontvangst, heerlijk en overvloedig ontbijt. Prima prijs-kwaliteit verhouding. 3 Tips: In ieder geval nieuwe matrassen aanschaffen. Iets minder frutsels dan blijft het "thema" nog steeds in stand en misschien een iets groter tv-scherm. Ons verblijf van 2 nachten zouden we beoordelen met een 7.
Wat een ontzettend leuke en gezellig Bed & Breakfast in Hierden. Vlakbij welness-centrum/sauna De Zwaluwhoeve. Na een ontspannen saunadagje hebben we heerlijk geslapen. De volgende dag een lekker ontbijtje van Hendrikje. Vers gebakken brood in de gezellige woonkeuken! Bij bed & breakfast De Oude Weg konden we ook terecht in het brocantewinkeltje van de eigenaresse en hebben we ook nog een massage geboekt in de schoonheidssalon. We hebben ons heerlijk laten verwennen!
Helaas voldeed het niet aan de verwachting, dachten een eigen apart gelegen kamer te krijgen maar moesten in het huis slapen, was geen zitje of iets behalve het bed en de badkamer
Mijn vrouw en ik zijn daar 1 nacht geweest we konden om 10 uur al inchecken en ook de andere dag totaal geen haast om uit te checken een geweldige ervaring in Deze knusse B en B in het dorpje hierden ook de eigenaaresse was super vriendelijk s,morgens om half 10 werd er een prima ontbijt voor ons neergezet op ons terrasje Maar er was evt ook een leuke ingerichte ruimte waar je binnen kon zitten werd ook nog een heerlijk vers eitje voor ons gebakken en dat voor maar 70€ per nacht voor 2 personen kortom De complimenten voor eig.hendriekje jacobs een kleine maar super fijne B en B Als wij nog eens die richting uitgaan voor 2 of 3 dagen hoeven wij niet verder te zoeken dit wordt hem

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid