Recensies, contactgegevens voor Bax Music Apeldoorn

Bax Music Apeldoorn
"De muziekwinkel in Apeldoorn biedt DJ's, producers, muzikanten en andere muziekliefhebbers een zeer uitgebreid en veelzijdig assortiment. Van gitaren en drums tot microfoons en draaitafels - ruim 46.000 producten liggen op voorraad om bekeken of uitgeprobeerd te worden. Op onze groots opgezette licht- en geluidsafdeling staan onze productspecialisten voor je klaar om je van passend advies te voorzien en de ins en outs van de vele demomodellen te tonen. In alle rust instrumenten of apparatuur uitproberen? In onze geluiddichte oefenruimtes ben je niemand tot last én stoort niemand jou! Een muziekparadijs midden in Apeldoorn."
Adres: Molenstraat-centrum 377, 7311 XV Apeldoorn
Telefoonnummer: 055-2010427
Stad: Apeldoorn
Route: Molenstraat-centrum 377
Postcode: 7311 XV

op zoek naar gerelateerd: Bax shop Apeldoorn openingstijden, Bax shop locaties, Muziekwinkel Asselsestraat Apeldoorn, Bax shop Utrecht, Stationsstraat 134 Apeldoorn, Muziekwinkel Apeldoorn, Gitaar winkel Apeldoorn, Bax Apeldoorn
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Keymusic Apeldoorn Keymusic Apeldoorn 18 meter Persoonlijk, deskundig en altijd fijn! Erg leuk team van mensen met verschillende kwa...
DRUMZAAK DRUMZAAK 50 meter Een ontzettend mooie en uitgebreide winkel, waar je je als klant al snel thuis voelt....
The American Guitar Store The American Guitar Store 1 km Al 18 jaar het adres, voor alles op gitaar gebied!
De Stoffenkraam De Stoffenkraam 93 km Mode-en decoratiestoffen, stoffen voor hobby, interieur en beddengoed, fournituren, w...
Heel goed geholpen. Mark had verstand van zaken en informeerde duidelijk zonder opdringerig te zijn. Ik ging naar huis met een tevreden gevoel en een prachtige bas onder mijn arm. Deze Bax-shop is een zaak om vaker te bezoeken.
Een topbedrijf! Ik heb laatst een studiokoptelefoon besteld en opgehaad in Apeldoorn. Deze voldeed niet helemaal aan mijn wensen, dus ik heb hem teruggebracht naar de winkel. Gebruik gemaakt van de 30 dagen geld terug garantie Geen vragen gesteld, gewoon even de pas tegen het apparaat houden en het volledige bedrag stond de volgende dag alweer op mijn rekening. Vervolgens heeft de productspecialist mij uitgebreid geholpen met het vinden van een studiokoptelefoon die bij mij past. Ik ben er erg blij mee. En wat een topservice! Allemaal zo gepiept.
Producten tot nu toe goed. Het bestellen is waardeloos zogenaamd voor 1800uur besteld volgende dag in huis. Je kan beter in een winkel van hun kopen want levering is waardeloos je kan lang wachten op je bestelde producten. Klantenservice doet er niks mee je krijgt alleen te horen dat het over een paar dagen binnen komt, geen excuses niks. Laatste keer dat ik hier wat bestel, telefonisch niet te bereiken alleen via een chat waarbij ze je veel beloven maar zeer weinig waar maken.
Echt een top winkel je mag bijna elke gitaar uitproberen! Er zijn ook speciale test hokjes om gitaren te testen
Al een paar maanden was ik opzoek naar een goed PA systeem. +/- 150pax. Na heel veel online onderzoek gedaan te hebben en een paar bezoeken aan Bax Music winkels en klantenservice was deze winkel het eindstation. Voordat ik mijn keuze had gemaakt heb ik 2 types van Electro-Voice in de winkel laten bezorgen om ze te testen, dit was helemaal geen probleem! ZLX- 12TB vs. hogere lijn ELX-200 12p. met een ELX-200 18sp. Ik werd geholpen door Hugo de Ruiter iemand met ongelofelijk veel kennis op het gebied van geluid! Hij nam de tijd en ik mocht alles testen zo'n 2,5u heb ik al mijn vragen op Hugo afgevuurd en op alles een vakkundig antwoord gekregen. Dit zorgde ervoor dat ik in de juiste keuze in de winkel al heb kunnen maken en maar gewoon de knoop heb doorgehakt. ELX-200 12p's met de ELX-200 18sp. Dank Hugo voor de service! Aanrader voor mensen die echt niet weten wat voor een PA systeem ze moeten kopen! Groet, Quinten
Winkel telefonisch onbereikbaar, zojuist 18! minuten tevergeefs gewacht op een reactie. De gitaar staat onderhand al meer dan 2 maanden in reparatie. Nul terugkoppeling vanuit BAX. Één enkele medewerker op locatie toont zich in ieder geval nog inzetbaar om de gitaar zo snel mogelijk gerepareerd retour te krijgen. Oordeel zelf of je hier wel je instrumenten wilt kopen.. Voor mij in ieder geval de eerste en ook gelijk de laatste keer.
Wat een slecht bedrijf is dit. Subwoofer voor mijn zaak besteld want mijne was helaas stuk. Snel een besteld omdat hier wordt aangeven als je voor 24:00 besteld dat je hem morgen in huis hebt. Volgende dag maar even bellen omdat ik natuurlijk niks hoor van dit bedrijf 20 min in de wacht en ja hoor sorry we kunnen helaas helemaal niks voor je doen. We willen ook helemaal niks voor je doen hadden ze net zo goed kunnen zeggen. Dus ik zit met het probleem en jij kan lekker de tering krijgen. HIER NIET BESTELLEN ze liegen over alles.
Vriendelijke mensen, goed met paar medewerkers kunnen praten. Prima advies en info gekregen. De mensen hebben wel kennis en proberen je niks aan te smeren. Grootste + punt is dat je hier in mijn beleving niet elke 5 seconden door een of meerdere irritante medewerkers wordt aangesproken "lukt het/kan ik je helpen/bla bla bla" heb leuke en hele mooie gitaren gezien en zelfs mogen testen.
Bij dit bedrijf moet je niets kopen als je belang hecht aan service. Ze reageren niet op mail, telefonisch een wachttijd van langer dan een half uur. En als je denkt dan aan de beurt te zijn valt de verbinding dood. Bezint eer gij met deze winkel begint....!
Niet specifiek voor de Apeldoorn vestiging maar meer Bax algemeen. +Erg snelle levering +zeer ruimhartig met het retourzenden en snelle verwerking hier van +ruim assortiment +prettige en snelle chat service bij vragen. -waar Bax vroeger nog wel eens top of the line licht en geluidsapparatuur verkocht is het wat veranderd naar wat meer b merken/onderkant van de markt. Dit is jammer en doet soms uitwijken naar andere shops. Eigenlijk gewoon een prima webshop die doen wat ze moeten doen en tegen scherpe prijzen.