facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Amslod

Info

Amslod is Nederlands snelst groeiende E-bike merk. Waarom? Altijd de beste prijs-kwaliteit verhouding. Rechtstreeks van de fabrikant. Alleen topsegment producten. 40% direct voordeel. Service en garantie bij u thuis.

"Nederlandse A-kwaliteit e-bikes, rechtstreeks van de fabrikant"
Adres: Hagenweg 3a, 4131LX Vianen

Donderdag: 10:00 - 18:00
Vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 09:00 - 17:00

op zoek naar gerelateerd: Amslod Nijmegen, Amslod Almere, Amslod fietsen, Amslod winkels, Amslod klachten, Amslod Apeldoorn, Gewicht Amslod fietsen, Amslod MAX middenmotor
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Jansen-Tweewielers Jansen-Tweewielers 677 meter Beste vaklui, Ze weten waar ze over praten. Ook prijsopgaaf vooraf. En snelle service
Schouten tweewielers Vianen Schouten tweewielers Vianen 776 meter Hier kan je terecht voor vakkundig advies. In gesprek geweest voor een Lapierre Airco...
Recensies
In de vestiging Vianen heb ik de Amslod e-bikes bekeken en informatie gekregen van de verkoper. Daarna een proefrit gemaakt op het door mij gekozen model Wellington MRX-600. Omdat deze e-bike helemaal aan mijn wensen en verwachting voldoet, en ik ook prettig geholpen ben, heb ik hem direct besteld. Binnen een week is de e-bike keurig thuis afgeleverd. Inmiddels heb ik er al aardig wat mooie tochten mee gemaakt en hij bevalt prima! Ook heb ik veel plezier van de USB-aansluiting, zodat ik met de fietsnavigatie langere tochten kan maken zonder dat de batterij van mijn telefoon leeg loopt. Echt een aanrader!
In augustus 2022 hebben wij twee prachtige Amslod e-bikes gekocht tijdens de actie tweede fiets voor de halve prijs. Wij zijn uitstekend voorgelicht over het fietsen op een e-Bike en mochten ook een proefrit maken. Binnen twee weken werden de fietsen geheel volgens afspraak thuisbezorgd door een zeer klantvriendelijke chauffeur die de fietsen vakkundig afmonteerde en alles nog eens duidelijk uitlegde. We hebben inmiddels al heel veel fietskilometers gemaakt en zijn heel erg tevreden! De fietsen zijn degelijk en mooi afgewerkt en bovendien zeer betrouwbaar! Kortom een aanrader!
In een heerlijk rustige omgeving ben ik goed geholpen voor het uitzoeken van een e-bike. Bij de lokale fietswinkels was het drukker goed voor hen maar daardoor voelde ik me ietwat opgejaagd omdat nog meer klanten een fiets wilde uitzoeken. Bij Amslod spreek je een tijd af en je krijgt alle tijd en mogelijkheden te zien. Fiets uitproberen? Geen enkel probleem. Kortom, prima concept met uitstekende e-bikes.
Elektrische fiets met middenmoter, gaat echt als een speer. Zadel vervangen met hele pin, want ander zadel past niet op Amslod-fiets. Het leukst vind ik de remlichten: Goede keus geweest, blij mee!
Ondanks alle negativiteit ben ik tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit van de fietsen, de bereikbaarheid van Amslod. De fietsen rijden voortreffelijk alleen is de batterijduur wel wat anders dan bij verkoop wordt geschetst - maar uiteraard met inachtneming van de beperkende voorwaarden die er nu eenmaal zijn, kunnen de fietsen zich prima meten met de concurrentie. Wij zijn er in ieder geval zeer content mee en hebben al vele kilometers door ons prachtige Nederland gefietst!
Feestje Inmiddels hebben we nu 8 weken onze nieuwe e-bikes. We hebben in Vianen een proefrit gemaakt en werden goed voorgelicht. Na een kopje koffie de bestelling geplaatst. Precies 1 week na aankoop werden ze afgeleverd en klaargemaakt. Dit alles is naar volle tevredenheid verlopen. We hopen dat de onderhoudsbeurt binnenkort ook zo goed mag verlopen. Het is steeds een FEESTJE om deze fijne en mooie fietsen te gebruiken
Tot op heden,na ruim 2 maandeneen prettige ervaring met de Venton. Door de duinen even naar Scheveningen is een peuleschil met een Ebike. Het lijkt wel of je altijd meewind hebt! De zonsondergang was vandaag erg mooi en bizonder dat er geen vliegtuigstrepen waren. Let op het afwijkende stuur . Het bevalt me veel beter dan het standaard stuur.
Op zich goed geholpen in Vianen alleen de afhandeling loopt een beetje prutserig. Factuur naar het verkeerde emailadres, een nieuwe factuur naar het juiste adres. Zondag gemaild wanneer mijn fiets geleverd wordt. Vanmorgen antwoord dat ze de factuur gestuurd hebben en dat de levering ingepland wordt na betaling via de betaallink. Ja, factuur had ik ontvangen, maar geen betaallink en het rekeningnummer stond zelfs niet op de factuur. Na een telefoontje naar de administratie kreeg ik dan daadwerkelijk de betaallink en is de fiets betaald. Inmiddels dus onnodig anderhalve week verder en nu moet de levering nog ingepland worden. Baalmomentje. Inmiddels in antwoord op de reactie van Amslod mijn NAW gegevens doorgegeven aan webcare en begrepen dat ik de leverdatum hoor zodra de betaling verwerkt is? Ben benieuwd hoelang er nodig is om een betaling te verwerken en of ze de leverdatum nu naar het juiste emailadres gaan sturen. Update: Inmiddels dan de leverdatum doorgekregen. Weer 9 dagen wachten. Een zeer lange levertijd dus, door het gepruts van iemand die het verschil tussen .com en .nl in een emailadres niet snapt. Update 2: Na bijna 3 weken is de fiets dan eindelijk geleverd. Geen idee of hij goed is want de beloofde testrit bij levering kon niet gemaakt worden omdat de accu volledig leeg geleverd werd. Heel slordig. De volgende dag dan daadwerkelijk mijn eerste ritje gemaakt en eerlijk is eerlijk, het is een fijne fiets. Fietst erg licht en de motor is geluidloos. Dus al met al ben ik er blij mee. Kwaliteit is top maar de afhandeling van aankoop naar levering zou veel efficiënter moeten.
Was heerlijk rustig toen ik binnenkwam en, na een uitvoerige uitleg van de mogelijkheden van de fiets die ik op het oog had, mocht ik een uitgebreide proefrit maken. Lekker flinke wind tegen dus goed kunnen testen. Bij terugkomst werd uitgebreid de tijd genomen om alles door te spreken. Een zeer enthousiaste maar rustige verkoper, pas vier dagen daarvoor begonnen, gaf goed en eerlijk advies.
Wij hebben twee fietsen aangeschaft in Vianen. Daar zijn we geweldig geholpen. Alles lekker op het gemakt niets opdringerigs en duidelijke uitleg onder het genot van een bak koffie. Het was zelfs nog gezellig. De aflevering was perfect ook daar werd weer de tijd voor genomen. De chauffeur was zeer correct en beantwoordde onze vragen rustig en met duidelijk uitleg. Kleine aanpassingen ter plekke was geen probleem. Tot nu toe kunnen we niets anders zeggen dat we zeer content zijn met Amslod en hopen dat het rijplezier dit gevoel alleen maar gaat versterken.

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid