facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor ABS Westland Autoschade

ABS Westland Autoschade
Adres: De Hondert Margen 9-11, 2678 AC De Lier, Nederland
Telefoonnummer: 0174 512 958
Staat: Zuid-Holland
District: Westland
Stad: De Lier
Route: De Hondert Margen
Huisnummer: 9-11
Postcode: 2678 AC


Openingstijden

maandag: 07:00–18:00
dinsdag: 07:00–18:00
woensdag: 07:00–18:00
donderdag: 07:00–18:00
vrijdag: 07:00–16:30
zaterdag: 08:30–11:30
zondag: Gesloten

Recensies
Zeer slechte ervaring. Ik werd gebeld om een onderdeel te laten installeren, maar dit bleek het verkeerde onderdeel te zijn omdat het juiste onderdeel niet beschikbaar was. Maanden later, toen het juiste onderdeel eindelijk binnenkwam, begonnen ze mij te dreigen met een faillissementsprocedure vanwege een geschil. Daarnaast is de reparatie aan mijn autodeur slecht uitgevoerd en sluit de deur nog steeds niet goed. Zeer teleurstellende service.nnVery poor experience. I was called in to install a part that turned out to be the wrong one because the correct part was not available. Months later, when the part finally arrived, they started threatening bankruptcy proceedings over the dispute. On top of that, the repair work on my car door was done badly and the door still doesn’t close properly. Very disappointing service.
Afgelopen dinsdag mijn auto gebracht voor reparatie en kreeg netjes vervangd vervoer zeer nette auton2 dagen later werd ik gebeld en kon ik de auto ophalennDe auto was in zeer nette staat afgeleverd gewassen en gestofzuigdnDe reparatie was zeer netjes uitgevoerdnDe medewerkers zijn zeer vriendelijk en staan je graag te woordnZeker een aanrader voor als je een goede autoherstel bedrijf wilt
Nog nooit heb ik eerder een review geschreven voor een bedrijf op google maar de service van ABS Westland vond ik noemenswaardig.nnAfgelopen week is mijn auto voor schade gerepareerd bij ABS Westland. Hiervoor hebben zij goed vervangend vervoer geregeld en in korte tijd mijn auto vlekkeloos gerepareerd.nnHet personeel is vriendelijk en heeft oog voor detail. Ik heb altijd een luchtverfrisser in mijn auto hangen maar deze was al een tijdje toe aan vervangen. Tot mijn verbazing toen ik de auto had opgehaald bleek dat zij deze hadden vervangen met exact een zelfde en een aanvullende verpakking in mijn deurportiek hadden gelegd.nnDit had ik niet verwacht en wil ABS Westland graag voor bedanken! Het is klein dingetje maar de aandacht voor zulk detail is voor mij wel bijzonder. Ik zou zeker vrienden en familie hier aanbevelen.
Serieus, wat een baggerzaak. Ik bracht m’n auto hier voor schade, en ik had beter zelf met een hamer kunnen gaan slaan — zó slecht gedaan. Dat ouwe wijf achter de balie was zó onaardig en chagrijnig, echt geen greintje klantvriendelijkheid te bekennen. Alsof je d’r persoonlijk aan het lastigvallen bent als je gewoon je auto komt halen.nnEn dan m’n auto terugkrijgen? Niet eens volledig gemaakt en nog smerig ook! Alsof ze er een ritje mee hebben gemaakt en d’r geen zin meer in hadden. Echt om gek van te worden.nnNooit meer hierheen! Bespaar jezelf de ellende, want dit bedrijf weet niet wat service is. Pure frustratie van begin tot eind.
Prima bedrijf. Hebben alles goed geregeld voor mijn auto.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid